Mărțișoare mărțișoare…

…pentru fiecare!!!

              Mda…a venit și vremea dragelor de mărțișoare!!! Am prins câteva ore bune libere și ne-am zis că ar fi cazul să ne ocupăm și de problema asta😉

             An de an mi-au trecut prin mână zeci de mățișoare…fie că le-am primit fie că le-am dăruit…dar de fiecare dată am apreciat și am ales simplitatea, gingășia lor și originalitatea mărțișoarelor, în defavoarea celor kitschoase, din plastic/metal, aurii și fără pic de bun gust…

             Bineînțeles dacă vorbim de cele handmade, prea puțin se aplică caracteristicile înșirate mai sus…dar și la categoria asta au început sa apară tot felul de pseudo-creatori de handmade, care cam tăvălesc ideea de handmade prin noroi [părerea mea] deoarece tot ce fac e să copieze alte modele de la alți creatori, fără a se obosi să-și lase amprenta cât de cât…și așa ajungem să vedem prețuri de kkt [scuzați franceza] pentru că până la urmă n-a fost ideea lor așa că își permit…pe lângă asta mai nou și în domeniul handmade începem să vedem cam aceleași modele, aceleași floricele…și aceleași ambalaje din plastic…lucruri care personal nu mă încântă…

             Nu încerc să arunc cu noroi doar cu scopul de a-mi ridica lucrările mele pe un piedestal…nicidecum…mai am multe de învățat, multe de îmbunătățit, mai ales că suntem la început…și evident că sunt mulți mulți alții care au niște lucrări excepționale și de-a dreptul minunate…și pentru asta jos pălăria…doar că din păcate lumea cam preferă prețurile mici și estetică puțină…cât despre originalitate…nici nu mai vorbesc…

Și venind vorba…Voi după ce vă ghidați când alegeți mărțișoarele?

              Adevărul e că ne place ce-i frumos, ce-i făcut cu gust și îngrijit…și de aceea, sincer, tindem spre calitate, indiferent că e prezentare, ambalare sau creare…de aceea de pe acum ne cerem scuze pentru calitatea pozelor, din păcate aparatul nu prea scoate culorile exact cum sunt în realitate…ci doar aproape de ea😉

             Oricum sperăm să vă placă chiar și așa😛 , astfel mai jos veți găsi prima parte din colecția de Mărțișoare de anul acesta!

Deocamdată mărțișoarele se clasifică în două categorii:

  1. Spring Flowers;
  2. Simply Delicate;

Toate mărțișoarele vin ambalate în plicuri de culoare albastru închis/roșu/crem, iar dacă nu vă exprimați dorința privind culoarea plicului, ne rezervăm dreptul de a alege noi culoarea în funcție de mărțișor.

– dimensiune mărțișor: aprox. 35 mm

  • Spring Flowers

MART.01 – Vestitorul Ghiocel

(argilă polimerică de tip FIMO, șnur mătase alb și roșu, cartonaș colorat)

Preț: 5 lei

ghiocel

MART.02 – Brândușă brândușă

(argilă polimerică de tip FIMO, șnur mătase alb și roșu, cartonaș colorat)

Preț: 4 lei

brandusa

MART.03 – Buchețel Brândușe 

(argilă polimerică de tip FIMO, șnur mătase alb și roșu, cartonaș colorat)

Preț: 4 lei

buchet  branduse

  • Simply Delicate

MART.04 – Baby Blue Flowers

(argilă polimerică de tip FIMO, șnur mătase alb și roșu, cartonaș colorat)

Preț: 5 lei

baby blue flowers

MART.05 – Peachy Flowers

(argilă polimerică de tip FIMO, șnur mătase alb și roșu, cartonaș colorat)

Preț: 5 lei

peachy flowers

MART.06 – Baby Pink Flowers

(argilă polimerică de tip FIMO, șnur mătase alb și roșu, cartonaș colorat)

Preț: 5 lei

baby pink flowers

…partea a 2-a o găsiți aici.
…partea a 3-a o găsiți aici.
…partea a 4-a o găsiți aici.

 

Categories: Accesorii, Fimo, Handmade aRT, Mărțișoare, Simply Delicate, Spring Flowers | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 5 Comments

Post navigation

5 thoughts on “Mărțișoare mărțișoare…

  1. Martisoarele tale sunt foarte reusite.Imi plac mult.Eu nu am lucrat martisoare decat f. rar si din fimo niciodata.Poate am sa incerc si eu anul viitor.

    • Ma bucur tare mult ca-ti plac!!! Multumesc tare frumos!!! Poate ar trebui sa incerci si tu😉 Fimo e usor de modelat…trebuie doar sa incerci!!!

  2. Pingback: Very LATE edition…mărțișoare – part 2 | MoZaIc

  3. Pingback: LATE EDIT: ….mărțișoare…part 3 | MoZaIc

  4. Pingback: LATE EDIT: …mărțișoare…part 4 | MoZaIc

Scrie-ne ;)

Blog at WordPress.com.

Amsterdam Info

noutati&informatii&barfe din Amsterdam

Marionette

...frustrări de provincială...și roșu...

Camelia Crisan

În lumea mea totul e posibil!

APIS

Miere de albine și produse apicole naturale.

andreibalan

______________________________________________

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

De-ale Irinei

Eu, aici, acum, altfel

Misscinnamon's Weblog

Welcome to the candy shop!

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

creativithea

... un spațiu în care imaginația nu are limite.

Trippin Through Time

Devenim ceea ce gândim

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Margeleonline

Primul pas spre lucruri minunate

Scanteia

CENACLUL TIMPURILOR NOI

artificiu

Art- Minda

