Livrare efectuată!

                      După un weekend plin, în care numai mărgele, mărgeluțe…și cusut am văzut, am reușit de am terminat 2 coliere Statement, Colierul Statement “Purple Red”, pe care l-am refăcut după modelul inițial și un altul pe care  îl vom face cunoscut într-o postare viitoare. Și sincer a meritat efortul, bineînțeles făcând abstracție de cearcănele pe care le-am adunat și degetele maltratate, deoarece rezultatul final a fost: 2 cliente mulțumite!!!

                     Astfel, azi, drăguțul de colier a ajuns la stăpâna lui! Și nu a ajuns oricum, ci a ajuns împachetat într-un mod special, prin care sincer am încercat să prelungim toamna și să n-o lăsăm să plece…încă😉 !

                    Adevărul e că de multă vreme ne-am gândit să dăm o atenție specială ambalării produselor și de data asta am reușit! Ne-a plăcut grozav!!! Deși încă mai sunt multe de îmbunătățit, promitem să lucrăm de zor să iasă din ce în ce mai bine😉

Ce ziceți? Ce părere aveți? Ce propuneri?

Categories: Accesorii, Coliere, Coliere Statement, General, Handmade aRT, Let's talk..., Mărgele, Pâslă/Fetru, Pietre Semipretioase | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Scrie-ne ;)

Blog at WordPress.com.

Amsterdam Info

noutati&informatii&barfe din Amsterdam

Marionette

...frustrări de provincială...și roșu...

Camelia Crisan

În lumea mea totul e posibil!

APIS

Miere de albine și produse apicole naturale.

andreibalan

______________________________________________

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

De-ale Irinei

Eu, aici, acum, altfel

Misscinnamon's Weblog

Welcome to the candy shop!

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

creativithea

... un spațiu în care imaginația nu are limite.

Trippin Through Time

Devenim ceea ce gândim

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Margeleonline

Primul pas spre lucruri minunate

Scanteia

CENACLUL TIMPURILOR NOI

artificiu

Art- Minda

