Lilac…wine…colour…flowers…

Lilac…this is tonight’s theme!

                  Am început să ne jucăm mai mult și cu FIMO…și am ajuns să facem și flori…Sincer, adevărul e că nu prea ne place să facem clasicii trandafirași, îs prea sensibili…prea ne enervăm că nu ies cum am vrea noi…și…prea îi vezi peste tot…dar dacă clientă și-a dorit, am făcut și de ăia [va urma într-un post următor]! Totuși, am zis, hai să încercăm și altfel de flori…și rezultatul a fost pe măsura așteptărilor = o clientă încântată…iar noi și mai încântați!

                  Produsele le-am botezat după piesa dragului Jeff Buckley – Lilac Wine😉

 

C008 – Cercei “Lilac Wine” – VÂNDUT *

(pastă polimerică FIMO de culoare 605 Lilac + 75 Chocolate**, atașate de tortițe cercei cu platou argintii de 8 mm)

Preț: 8,00 RON 

B005 – Broșă “Lilac Wine”

(pastă polimerică FIMO de culoare 605 Lilac + 75 Chocolate**, atașată de bază broșă argintie cu 2 găuri, 25 mm)

Preț: 10,00 RON 

Și bineînțeles, dacă doriți, se pot achiziționa și la SET😀

…just Enjoy!

__________________________
* SE POATE REFACE LA COMANDĂ!
** Florile pot fi refăcute din orice culoare la cerere!

Categories: Accesorii, Brose, Cercei, Fimo, Handmade aRT, SETURI | Tags: , , , , , , , , , , , | 1 Comment

Post navigation

One thought on “Lilac…wine…colour…flowers…

  1. Pingback: Trandafiri…trandafirași… « MoZaIc

Scrie-ne ;)

Blog at WordPress.com.

Amsterdam Info

noutati&informatii&barfe din Amsterdam

Marionette

...frustrări de provincială...și roșu...

Camelia Crisan

În lumea mea totul e posibil!

APIS

Miere de albine și produse apicole naturale.

andreibalan

______________________________________________

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

De-ale Irinei

Eu, aici, acum, altfel

Misscinnamon's Weblog

Welcome to the candy shop!

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

creativithea

... un spațiu în care imaginația nu are limite.

Trippin Through Time

Devenim ceea ce gândim

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Margeleonline

Primul pas spre lucruri minunate

Scanteia

CENACLUL TIMPURILOR NOI

artificiu

Art- Minda

