Tehnica Peyote

Azi vreau să vă fac cunoștință cu una din tehnicile descoperite recent și care mă fascinează:

Tehnica PEYOTE

Adevărul e că această tehnică oferă aproape o infinitate de posibilități potrivite pentru crearea de bijuterii, decorațiuni sau alte chestii handmade. Bine, se înțelege că încă nu am descoperit nici jumătate din ele…și dacă te uiți atent la broșă e evident că e departe de a fi perfectă sau reușită…dar merge…pentru primul exemplar sunt mulțumită, voi ce ziceți?

Materialele folosite pentru broșă sunt:

  • piatră semi-prețioasă Aventurin* verde cusută pe baza din piele, dantelă neagră, tul negru și mărgele de nisip cu foiță argintie de culoare verde.

Tutorialul pentru coaserea caboșoanelor sau a oricărui tip de piatră, l-am luat de aici, și m-a ajutat enorm.

Alte tehnici mai găsiți și aici. Sper ca v-am deschis apetitul și sper ca pe viitor să am ce vă prezenta pentru vânzare.

Aștept să văd încercările voastre.  ;) Spor!!!

* detalii despre proprietățile Aventurinului găsiți aici.

Categories: Încercări, Brose, Dantelate, Mărgele, Pietre Semipretioase | Tags: , , , , , , , , , , , | 2 Comments

Post navigation

2 thoughts on “Tehnica Peyote

  1. Pingback: La comandă! « MoZaIc

  2. Pingback: Cadou Special « MoZaIc

Scrie-ne ;)

Create a free website or blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

APIS

Miere de albine și produse apicole naturale.

andreibalan

______________________________________________

Juliacastorp's Blog

Studii de dans macabru

De-ale Irinei

Eu, aici, acum, altfel

Misscinnamon's Weblog

Welcome to the candy shop!

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

creativithea

... un spațiu în care imaginația nu are limite.

Trippin Through Time

Bianca&Mihaela

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Photoblog ~nu doar fotografie

timpul trece cum vrea el...

Margeleonline

Primul pas spre lucruri minunate

Scanteia

CENACLUL TIMPURILOR NOI

artificiu

Art- Minda

Copilul în oraș

Pagină în lucru

ANOTIMPURILE IUBIRII

Ganduri. Eu.Tu. Noi. Despre toate.Despre tot.

Gânduri ne.potrivite

”Daca n-as avea sentimente as putea deveni cea mai inteligenta femeie de pe pamant”

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 966 other followers

